Відповіді на часті запитання


  • Це точно оригінал колонок JBL?

    Так, це 100% оригінальна продукція. На коробку та на пристрій нанесений серійний номер. Колонки працюють з фірмовим додатком JBL Connect. За допомогою додатку можна оновити прошивку, подивитись рівень заряду та поєднати декілька колонок JBL для об'ємного звучання. Ви можете самостійно впевнитись в оригінальності наших товарів при огляді перед покупкою в нашому офісі, під час доставки кур'єром чи у відділенні Нової Пошти.
  • Чому ваші ціни нижчі від цін інших магазинів?

    Ми поставляємо акустику та навушники напряму від виробника JBL та Harman Kardon, але ми не являємось великою роздрібною мережею. В нас нема роздутого штату співробітників і великих арендованих торгових приміщень. Ми економимо на витратах, тому можемо продавати оригінальну американську продукцію з мінімальною націнкою. Ознайомитись з цінами на нашу акустику можна в прайслисті на нашому сайті.
  • У акустики JBL є захист від вологи?

    Більшість колонок JBL вологозахищені по стандарту IP67. Це означає, що в них не потрапить пил і вони захищені від короткочасного занурення у воду на глибину до 1 м. Тобто постійна робота у воді акустики JBL не передбачена. Ми рекомендуємо не перевіряти колонки на витривалість та кидати їх в бассейн, але радимо не хвилюватись, якщо колонка випадково потрапить під дощ. Головне – щоб резинові ущільнювачі та заглушки щільно прилягали до поверхні.
  • Що краще: GG чи TL?

    Всі характеристики GG та TL-колонок практично однакові. Є невеликі відмінності у конструкції, але це не відображається на споживчих якостях. Визначити відмінності між ревізіями GG і TL можна за допомогою високоточної професійної апаратури. Визначти на слух неможливо. Наша відповідь: суттєвої різниці між ревізіями GG і TL немає, це акустика однаково високої якості.
  • Як працює доставка?

    Доставляємо колонки та навушники JBL по всій Україні. Якщо ви з Києва і зробили замовлення до обіду, отримаєте товар у день замовлення кур'єром з 13-00 до 21-00. Товари по Україне відправляємо Новою Поштою до 18-00 щоденно, крім неділі та державних свят. Заявки на доставку приймаються цілодобово на сайті та в Telegram: @UAJBL, а також по телефону: з 11-00 до 19-00. Вартість доставки дивіться на сторінці Доставка.
  • Як оплатити замовлення?

    Оплатити покупку можна готівкою кур'єру, предоплатою з банківскої карти або через онлайн-банкінг, а також наложеним платежем у відділені Нової Пошти.
  • Чи є гарантія і обмін?

    Так, ми надаємо гарантію та обмін. Гарантія на акустику та навушники складає 12 місяців і включає в себе зобов'язання усунути заводський брак в найкоротші терміни. Гарантія не розповсюджується на випадки природного зносу деталей чи поломки за виною користувача. В таких випадках ми пропонуємо послуги післягарантійного ремонту. Обміняти товар можна протягом 14 днів з моменту покупки. Детальніше читайте на сторінці Гарантії та обмін.

Не знайшли відповідь? Задайте питання нашим менеджерам за тел: 063 740 37 40 або пишіть у Telegram: @UAJBL.



Інтернет-магазин JBL-HARMAN.IN.UA
Індекс: 01032
Україна, м. Київ, ул. вул. Петлюри 13/135, 2й поверх, оф. 24
м. Вокзальна або м. Університет
+38 (063) 740 37 40
contact.jbl.com.ua@gmail.com

© Copyright 2018 - 2021. All rights reserved.